סודות שיווק השותפים פרק 2

פרק 2 - בחירת הנישה הנכונה עבורך.

 

תעשה את מה שמעניין אותך

 

תעשה את מה שמעניין אותך, למצוא את הנישה שלך, תעשה את מה שאתה מתלהב ממנו, למכור את המוצרים שהכי מעניינים אותך ...

 

אלה חלקי העצות שמספרים לכל היזמים פעם אחר פעם. 

ויש בסיס כלשהו למחשבה זו, איזושהי שיטה שמאחורי הטירוף הזה

 

האמונה הכללית היא שאם תבחר לעשות עסקים באזור או נישה שאתה מעוניין בהם עמוק, התשוקה הזו תזרח ותבצע מכירות אפילו כמעט בטעות. התחושה היא שכל מכירת מוצרים או עבודה בנישה האהובה עליך ביותר תהיה לך תחושה מובנית של דחיפות ורצון שתאלץ אותך לעבוד על העסק שלך ולהצליח.

 

יתר על כן, על ידי עבודה בתוך קטגוריה בנישה של עניין אישי, אתה תהיה מוכן. כלומר, תוכל להגיע חמוש עם המון דלי של ידע וחוויות עם מוצרים שונים, כך שלא תצטרך "'לבזבז זמן" כדי להגיע למהירות. תוכל כבר להכיר את המוצרים הראויים לקידום. ותכיר את כל פרטי הרקע לקידום מכירות בראשך.

 

האמונה היא שאם תתמקדו בקידום מוצרים שהם בדרך כלשהי מעניינים אתכם, תוכלו בקלות לטפל בעסק. 

אתה יכול לבנות אתרים שימכרו את המוצרים. 

אתה יכול לכתוב מאמרים להגשה לספריות ולקבל קישורים אליך, אתה יכול לבנות בלוג ולעולם לא ייגמר לך דבר לומר על הווידג'ט הקטן והמועדף עליך שכל כך שינה את חייך כאספן ווידג'טים (בין אם אתה צריך או לא, זה עניין אחר, ואנחנו נדבר על זה בהמשך).

 

הנה העניין עם כל מה שקראת עד עכשיו - אף דבר אחד מזה לא נכון. 

קל יותר להציב את עצמך מאחורי מוצר שאתה כבר מכיר. 

קל יותר לפגוע כשאתם כבר בקיאים בעניינים. 

קל יותר ליצור קשר עם מבקרים וקוראים שדומים לך יותר. 

אז מדוע, אם כן, זה מיתוס להאמין שעליך להתמקד קודם

בראש ובראשונה על נישת האינטרס האישי שלך כמשווקי שותפים?

 מדוע זה לא אומר מכירות ועמלות אוטומטיות?

 

מה רע בתשוקה?

 

ההנמקה נגד ריכוז התשוקה האישית היא פשטנית יותר ממה שאפשר לחשוב. ובעצם, ישנם כמה חריגים לכלל, שנוכל לגעת בהם לאחר שתבינו מדוע המיתוס בכלל הוא מיתוס.

 

אז לחתוך לתשובה כבר, נכון?

 מה רע בעשייה של משהו שאתה מתלהב בו?

 

אין בזה שום דבר לא בסדר. 

אבל יש בזה משהו לא רווחי באחוז גדול מאוד מהמקרים.

 מה שאינו רווחי בהלך הרוח הזה הוא שהוא פשוט מגביל מדי.

 על ידי בחירת העסק והמוצרים שלך בהתבסס על העדפה אישית אחת, אתה מאבד את חופש הבחירה.

 והחופש הזה חשוב, מכיוון שזה מה שמאפשר לך לתת לקונים את מה שהם רוצים ומגביל אותך במספר מצומצם של אפשרויות של מוצרים, רוב הזמן בנישה שאינה רואה ביקוש גבוה במיוחד.

 

בפשטות רבה, אלא אם כן עניין הנישה שלך קורה במוצרים או בתחומי נושא העולים בקנה אחד עם מה שאנשים מוכנים לקנות, זה לא מגיע עם המרכיב החיוני ביותר להצלחה בשיווק שותפים - לקוחות מובנים.

 

במקום להתמקד במוצרי הנישה, עליכם להתמקד במוצרים נמכרים.

לפחות אם אתה רוצה להיות אחד הגדולים בהכנסה עם שיווק באינטרנט. אם אתה רוצה לבצע את בדיקות העמלות הגדולות ואת מכירות הקלות שמוכרות את עצמן בזמן שאתה בהאיים הטרופיים, אתה צריך לחשוב פחות על מה אתה רוצה לדבר ויותר על מה לקוחות רוצים לשמוע.

 

הגורם האחר שעליך לקחת בחשבון הוא קיימות. 

כאשר אתה בוחר נישה, בחר אחת עם כוח להישאר. 

בחר אחת שניתן למחזר שוב ושוב - שתמשיך לעורר ביקוש שוב ושוב. 

זה ייתן את עצמה למכירה מחודשת עם מוצרים ו / או שדרוגים אחרים. ובזמן שאתה עושה זאת, התמקד באופן שאתה מוכר, לא רק במה שאתה מוכר, כדי שתוכל להשתמש מחדש במה שאתה לומד. 

ככה, אתה יכול להמשיך להיות הצלחה גדולה של משווקי שותפים גדולים גם בעתיד (נניח לפרישה?) 

אפילו כשמוצרים ותוכניות משתנים.

 

אם עכשיו אתה מודאג וחושב, 

"נהדר. עכשיו אני פשוט לא יודע מה למכור, וחשבתי שהבנתי הכל ..." 

אל תדאג.

הספר הזה כאן כדי לאמן אותך מחדש וללמד אותך למכור, לשווק ולעשות כסף קל כמו שעושים המשווקים הגדולים.

לא כמו שאנשים עושים טפטופים של כסף בשיווק שותפים, לא כמו האנשים שחיים מעמלות נמוכות.

 ולשם כך, אני כמובן יבהיר לכם כיצד לזהות את המוצרים שיימכרו. 

למעשה, נעשה זאת בקרוב. 

אבל ראשית, בואו ניקח פחד נוסף.

 

אבל אני לא מומחה 

אוקיי, אז עכשיו כשדללנו את המחשבה למכור מוצרים בנישה שאתה אוהב, ולקחנו את הרמה האוטומטית שלך לנוחות עם המוצר שלך, 

עלינו לדבר על איך לתקן את הבעיה בשבילך.

 

הרבה יותר קל למכור משהו שאתה יודע ואוהב, בטח. 

קל יותר - לפחות בהתחלה - 

לבנות שיווק ומכירות מוקדמות סביב מוצר בו אתה מעוניין,

 כלומר, אם אתה כבר מומחה ב "כתיבת תוכן", 

סביר להניח שתוכל לשבת ובצהריים אחד לנסח אתר אינטרנט מלא שלם בתוכן. 

ואם תבחר במוצר אחר, המחיר גבוה ותובעני כשאתה לא יודע עליו דבר, תצטרך לעשות קצת מחקר לפני שתוכל לכתוב את התוכן לאתר. 

תצטרך להפוך למומחה מחדש.

 

פה! בדיוק ניתנה לך התשובה. 

האם ראית את זה? 

להיות מומחה. 

כמו שלא נולדת מומחה בכתיבת תוכן לדוגמא, או בדיוק כפי שהיית בבית הספר כשאתה למדת משהו חדש, אתה יכול לעשות את אותו הדבר עבור כל מוצר שדורש ביקוש מצוין.

 

כל מה שנדרש כדי להיות מומחה הוא זמן קריאה ובסופו של דבר השימוש במידע שקראת ולקשר למוצרים שלך. 

אתה יכול להפוך לסמכות. 

אתה יכול להיות כל סוג של מומחה שאתה רוצה להיות. 

ותסמכו עלי כשאני אומר שאתם רוצים להיות המומחה שמכיר את המוצרים אצל צרכנים שמוכנים לקנייה.

 

עם זאת, יש עוד מה לשקול - אינך באמת צריך להיות מומחה בכדי להיות משווק יעיל! 

כברירת מחדל סביר להניח שתהפוך לאחד עם הזמן, 

אך בינתיים כל שעליך לעשות הוא לאפשר לתוכניות השותפים שנרשמת לעשות את העבודה בשבילך! 

כל המידע וכלי ההזמנה והרכישה כבר הוקמו בשבילך. 

התפקיד שלך הוא רק להביא את האנשים שלך אליהם כדי שיוכלו לקנות. ותאמינו לי כשאני אומר שאם אתם מכוונים לשווקים הנכונים, סביר להניח שהם יגיעו עם הרבה מידע בכל מקרה!

 

החריגים לכלל

 

אמרתי שיהיו חריגים לכלל לבחירת נישה שמעניינת אותך. 

יוצא מן הכלל זה הוא פשוט מאוד, ולא נבלה עליו זמן רב כאן.

 

החריג האחר הוא האינטרס האישי שלך. 

אם אתה מרגיש רצון בוער לקדם מוצר כתחביב שלך שיתאים לדמיון האישי שלך, לכו גם על זה! 

אין כללים לגבי מה שאתה יכול ולא יכול למכור. 

אתה יכול להיות משווק באינטרנט של שלל מוצרים שונים בהרבה בכל מיני נישות. 

למעשה, זה כנראה רעיון טוב. 

אין אף נישה מושלמת, אך יש רבים. 

פתח את האפשרויות שלך, עשה את הדברים המפוארים שלך בצד, אבל תכנן להרוויח את הכסף שלך כמו שהתותחים עושים - על ידי מכירת המוצרים הנכונים הדורשים את המאמץ הנמוך ביותר מצידך.

 

החריג לכלל הוא שאם במקרה אהבתם מוצר שאנשים אוהבים לקנות, לכו על זה! 

קפוץ פנימה. 

 

איך לזהות יצרנית כסף כשאתה רואה אחד

 

בסדר גמור. 

אתה יכול לקבל את זה שאתה לא יכול לגרום לזה למכור בגדול את הווידג'טים שלך לחמשת האנשים האחרים שאוהבים ווידג'טים. 

אתה מקבל את זה אתה צריך לחפש את המוצר המבוקש, 

כאשר הקונים מוכנים ללחוץ על כפתור "קנה". 

אז איך יודעים באילו מוצרים לבחור?

 

כאן נכנסים כלי השותפים שלך. 

כאן נכנס מחקר ממוקד על מוצרים. 

כאן מתחיל להיכנס לתמונה מחקר SEO ומילות מפתח, אך הפרטים של כל אחד מאלה יגיעו בזמן המתאים להם, בעצמם , בפרקים.

 

איתור של הנמכרים

 

מה שאתה צריך לעשות כדי לאתר יצרנית כסף הוא לברר מה מוכר ומה לא. 

עבור אל אתרי סניפים כמו Click Bank ו- 

Commission Junction.

השתמש בכלי השוק שם וגלה אילו מוצרים נמכרים - עם אילו מוצרים חברות אחרות מייצרות כסף. התחל שם, אבל המשך הלאה. 

שקול את התמונה כולה לפני שאתה מחליט על מוצרי השותפים המתאימים לך.

 

כנסו לאתרים אלה ותראה את דוחות השוק. 

אל תתחיל רק בחיפוש מילות מפתח מובילות.

גלה מה מוכר - לא רק מה שמביא ללהיטי תנועה. 

השווה בין מוצרים בקטגוריה שבחרת אחד לשני. 

ראה אילו מוצרים עם ביצועים טובים יותר מהאחרים, ואז תתחיל משם. 

בנה את אתר האינטרנט שלך ואת תוכנית השותפים שלך סביב מוצר זה. ואז השתמש בניתוח מילות המפתח שלך באופן היצרני ביותר (כפי שאראה לך).

 

אבל הנה הטריק. 

אתה לא רוצה רק לתפוס את המוצרים הראשונים שאתה רואה עם כמות התנועה הגבוהה ביותר. 

אתה רוצה שהמוצרים שממירים בפועל - יהפכו למכירות. 

כך שגם אם מוצרים מקבלים אלפי צפיות ביום, אך רק כמה מאותם להיטים מומרים לרכישות, כנראה שזה לא המוצר שייצר את סוג המכירות הקלות והמחשובות שאתה רוצה. 

מוצר עם רק מאה (או פחות) צפיות ביום שנמכר בקצב גבוה בהרבה יעשה טוב יותר. זה ההמרה והמכירות שאתה צריך לדעת, לא רק התנועה שנוצרת על ידי חיפושים.

 

מה מוכר ומה לא

 

לפעמים נתונים סטטיסטיים אלה הם דברים שתוכלו למצוא באמצעות כלי השוק באתרי שיווק השותפים. 

עם זאת, לא תמיד, וחלק מהאתרים טובים בזה יותר מאחרים, לכן עליך לבחון את הגורמים המוכחים שסביר יותר לגרום למכירות. 

הטריק לכך הוא באמת לדעת מעט על הפסיכולוגיה של הקונים, ואז להשתמש בזה כדי להנחות את המאמצים שלך בתחום קידום אתרים ושיווק (אבל עוד על זה בהמשך ...).

 

ראשית, הבינו שיש רק שני סוגים של קונים שמעניינים אתכם והם:

 

  • קונים החוקרים מוצרים 
  • קונים הזקוקים למוצר (או מרגישים שהם זקוקים למוצר) 

מכיוון שהם זקוקים לפיתרון לבעיה 

(או חושבים שקנייה פותרת בעיה - לפעמים הבעיה היא פשוט)

 

האם יש סוגים אחרים של תנועה בחוץ? 

בטוח. 

אך רובם אינם קונים מוכנים או כמעט מוכנים לקנות.

 

אז סוג כזה של תנועה הוא בעיקר נמוך. 

זה נראה טוב במד האתר שלך, אבל זה לא עושה לך כסף. 

אז זה לא שווה את הזמן והמאמץ שלך.

 

כאן באמת נכנס לתמונה מחקר מילות מפתח. 

מחקר יעיל של מילות מפתח ימקד לאותם קונים שמוכנים לקנות, ולא לאלה שרק מסתכלים סביבם. 

נעבור על זה בפרקים מאוחרים יותר.

 

זה אולי נראה כאילו התרחקנו קצת מנושא הבחירה בנישה. 

אבל באמת, הכל קשור זה בזה. 

כדי לבחור את הנישה שלך - מכיוון שאתה לא בוחר עניין בלבד - תצטרך לדעת כיצד לבחור את הנישות שיכולות לבצע. 

עליך לדעת כיצד לאתר את יצרני הכסף באמצעות כלי השוק שלך.

 

עכשיו כשאתה מכיר את מה הנישה שלך, נוכל להתחיל להקים את העסק שלך. 

אנו יכולים להמשיך לגבש תכנית עבודה ולגילוי פיסת הפעולה שלך בשוק.

 

 

עסק מוכן בשיווק שותפים

תנו לי להקים לכם עסק מוכן בשיווק שותפים תוך 30 ימי עסקים, אשווק לך את העסק  3 חודשים ואני אייצר לך רווחים החל מהחודש הראשון!

לחצו כאן!

 

 

 

 

 

תגובות